x تبلیغات
بتن آماده

آموزش سئو رایگان

 

انجام تمام عملیات سئو در قزوین برای بهبود رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو به خصوص موتور جستجوی گوگل، افزایش فروش از طریق افزایش ورودی گوگل و بازدید سایت با انجام سئوی داخلی و سئوی خارجی بر روی سایت. سئوکار ارزان قیمت و رایگان در قزوین.

seo backlink

 

خرید رنگ دریایی

 

امروزه با پیشرفت و توسعه دریانوردی و تجارت دریایی، ساخت و ساز سازه های دریایی و کشتی و قایق و … افزایش یافته است. یکی از مواردی که در تمامی این سازه ها مشترک می باشد رنگ است. اما هر رنگی بر روی دریا و آب دریا دوام نمی آورد و از مقاومت کافی برخوردار نیست.

 

 

وکیل حقوقی

 وکیل حقوقی را میتوان به چند دسته تقسیم کرد به عنوان مثال وکیل در حوزه:

۱_ قراردادها   ۲_ وکیل ملکی   ۳_وکیل بیمه   ۴_وکیل اداره کار   ۵_وکیل ارث و تقسیم ترکه   ۶_وکیل دیوان عدالت اداری  ۷_وکیل اجرای احکام مدنی 

دانش بنیان

 

مزایای دانش بنیان شدن چیست؟ چگونه شرکت و سازمان خود را دانش بنیان کنیم؟

شرکت دانش‌بنیان یا شرکت متمرکز بر دانش، به شرکت‌هایی گفته می‌شود که دانش و فناوری، از پایه های اصلی دارایی آن‌ها باشد. دانش‌بنیان در ایران شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی شامل گسترش، کاربرد نوآوری و تجاری‌سازی نتایج حاصل از تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر، با ارزش افزوده فراوان و براساس معیارهای موردنظر قانون تایید می‌شود.

گواهینامه ایزو

کلیاتی در مورد استاندارد های ایزو و فرایند اخذ گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو می تواند ابزار مفیدی برای افزایش اعتبار شما باشد، با نشان دادن اینکه محصول یا خدمات شما انتظارات مشتریان شما را برآورده می کند، سازمان شما در چشم مشتریان موجه تر دیده می شود. برای برخی از صنایع، اخذ گواهینامه ایزو و دریافت گواهینامه های ایزو مرتبط یک الزام قانونی یا قراردادی است.

دریافت و اخذ گواهینامه ایزو معتبر
صفحه قبل 1 صفحه بعد